ابعاد استاندارد میز تحریر کودک-موگه پارک

ابعاد استاندارد میز تحریر کودک چقدر است؟

ابعاد استاندارد میز تحریر کودک چقدر است؟

میز تحریر برای کودکان بسیار اهمیت دارد و بی توجهی در حین خرید می تواند برای آن ها منجرب به صدمات جسمی شود.چرا که اگر میز تحریر خریداری شده، با قد، وزن و سن فرزند شما هم خوانی نداشته باشد، بعد از مدتی استفاده، ممکن است باعث بروز مشکلاتی در ستون فقرات و گردن وی شود که ممطئنا شما به عنوان والدین به دنبال چنین اثرات منفی نیستید.

اگر شما نیز در منزل برای کودک خود میز به دنبال خرید یک میز تحریر با شرایط ویژه و متناسب با کودک خود هستید نیاز دارید تا در مورد ابعاد و شرایط میز تحریر اطلاعات کامل و کافی به دست بیاورید. در این مقاله قصد داریم در مورد علت شناخت میز تحریر و ابعاد استاندارد مورد توجه میز با توجه به سن کودک مطالبی را ارائه نماییم.

 

شناخت میز تحریر خوب و کاربردی

وقتی که قصد خرید میز تحریر را دارید اولین نکته‌ای که به آن توجه می‌کنید کیفیت و متریال به کار رفته در آن است. چرا که میز تحریر در عین حال که باید تحمل وزن سنگین را داشته باشد، باید بسیار سبک بوده و قابلیت جا به جایی آسان را نیز داشته باشد.

یکی‌دیگر از ویژگی‌های یک میز تحریر مناسب، داشتن ابعاد استاندارد و مناسب است. میز تحریری که در حین استفاده فرزند شما دچار کمر درد و یا گردن درد نشود می‌تواند یک انتخاب مناسب به شمار آید. در ضمن جا و فضای کافی برای قرار دادن وسایل بر روی آن وجود داشته باشد. تا کودک به هر آن چه نیاز دارد به راحتی دسترسی داشته باشد.

ابعاد استاندارد میز تحریر کودک-موگه پارک

ابعاد استاندارد میز تحریر کودک-موگه پارک

علت توجه به ابعاد میز تحریر

اگر شما با ابعاد مختلف میز تحریر مواجه شدید نگران نباشید، این ابعاد با توجه به هر رده سنی متفاوت بوده و برای کودکان با سنین مختلف کارایی دارد. با توجه به اینکه کودکان در سنین پایین توانایی استفاده از میز‌های با ابعاد بزرگتر را ندارند و نیاز دارند به راحتی به تعامل با اطراف بپردازند، حتما باید میز تحریری که برای آن‌ها طراحی می‌شود در ابعاد متناسب با سن آن‌ها طراحی شود. همین امر باعث شده تا ابعاد میز و صندلی کودک کاملا متناسب با شرایط سنی او  طراحی شود.

 

طول استاندارد میز تحریر کودک

با توجه به میزان فضایی که کودک شما در اختیار دارد باید طول میز نیز متناسب با آن فضا تعریف و طراحی شده باشد. به هیچ عنوان به خاطر اینکه کودک شما بزرگتر می‌شود و بعدها نیز از این محصول استفاده کند به سراغ میزهایی با طول های بزرگتر که مناسب دانش آموزان و بزرگسالان است نروید. چرا که این تصمیم از بخش‌های مختلف به کودک شما آسیب وارد می‌کند که اصلی‌ترین بخش، سلامت جسمی فرزند شما است.

 

شناخت ابعاد استاندارد میز کودکان

ارتفاع میز

باید توجه داشته باشید که ارتفاع میز با توجه به سن و قد کودک شما متفاوت است. ارتفاع میزهای تحریر با توجه به گروه‌های سنی به صورت زیر تقسیم بندی شده است:

برای گروه سنی 3 الی 4 سال، 46 سانتی متر

برای گروه سنتی 4 الی 6 سال، 53 سانتی متر

برای گروه سنی 6 الی 8 سال، 59 سانتی متر

برای گروه سنی 8 الی 11 سال، 64 سانتی متر

ابعاد استاندارد میز تحریر کودک-موگه پارک

مساحت میز

کودکان در سنین مختلف از میز برای بازی کردن، نقاشی کشیدن و انجام تکالیف مهد کودک استفاده می‌کنند. برای اینکه بتوانند فضای کافی در میز داشته باشند باید مساحت کافی در اختیار آن‌ها باشد. از این رو مساحت باید استاندارد و با توجه به گروه سنی کودک باشد.

 

فضای بین نشیمن صندلی و میز

این فضا که برای پایین نشستن کودکان است باید فضای کافی باشد که با توجه به ارتفاع و سن کودک متفاوت است. این فضا در میز و صندلی مهد کودک با توجه به اینکه سن کودکان که حدود 3 الی 6 سال است فاصله‌ایی بین 15 الی 25 سانتی متر دارد که کاملا استاندارد می‌باشد.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که ابعاد استاندارد میز تحریر برای کودکان اهمیت ویژه‌ای دارد پس در حین خرید به این موضوع دقت کرده و محصولی را خریداری کنید که کودک شما در حین استفاده از آن راحتی و لذت را تجربه کند. وب‌سایت موگوپارک، می‌تواند یک مرجع کامل برای خرید به شمار بیاید. پس در صورتی که قصد خرید اینترنتی دارید از این وب‌سایت دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.