انتخاب اسم برای مهد کودک-موگه پارک

انتخاب اسم برای مهد کودک

انتخاب اسم مناسب برای مهد کودک می ‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد. زیرا در زمانی که والدین در جستجوی یک مهد کودک برای فرزند خود هستند، اولین چیزی که به گوش آن ها می خورد، نام این مهد کودک است. در واقع شما می توانید با نامگذاری مناسب برای مهد کودک، به تبلیغ و ترویج آن کمک کنید. نام ‌های جذاب و قابل یادآوری می‌ توانند کمک کنند تا مهد کودک در بین والدین و جامعه جذاب بوده و شهرتی پیدا کند. در حقیقت اولین گام پیش از تاسیس مهد کودک، انتخاب یک نام مناسب برای آن می باشد.

بیشتر بخوانید: دکور مهد کودک

نکات مهم در انتخاب نام مهد کودک

پس از اینکه شما مدارک لازم برای تاسیس مهد کودک را آماده کرده و مهد کودک خود را تاسیس نمودید، نوبت به نامگذاری آن می رسد. در زیر چند نکته برای انتخاب اسم مناسب برای مهد کودک آورده شده است:

·         سادگی نام

همان گونه که در فروش مجوز مهد کودک اطلاعاتی را باید کسب کنید، برای نامگذاری مهد کودک نیز باید آگاهی های لازم را داشته باشید. اسمی که برای مهد کودک انتخاب می ‌کنید، باید ساده و قابل حفظ باشد. کودکان و والدین باید به راحتی بتوانند اسم مهد کودک را به خاطر سپرده و آن را به یاد بیاورند. در واقع اسم باید برای تلفظ و درک، آسان باشد. به ‌خصوص برای والدین و کودکانی که از زبان ‌های مختلف استفاده می ‌کنند. یک نام کوتاه و ساده می ‌تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.

·         شادابی نام

نامی که شما برای مهد کودک انتخاب می ‌کنید، باید شاداب و جذاب باشد. به این معنی اسم آن، خنده و شادی را به یاد آورده و با محیط پویا و پرانرژی مهد کودک سازگار باشد. یک نامگذاری جذاب و خاص می تواند در جذب کودکان و افزایش درآمد مهد کودک نیز موثر باشد.

 

بیشتز بخوانید: شرایط مدیر مهد کودک چیست  

·         توجه به ارزش های مهد کودک

اسم مهد کودک، باید با فلسفه و ارزش ‌های مهد کودک هماهنگ باشد. مهد کودک ممکن است بر اساس ارزش ‌هایی مانند همبستگی، خلاقیت، احترام به طبیعت و… تأسیس شده باشد و اسمی که برای آن انتخاب می‌ کنید، باید با این ارزش ‌ها همخوانی داشته باشد. در حقیقت نام انتخابی بهتر است که با فرهنگ و ارزش‌ های جامعه محلی نیز سازگار بوده و هیچ گونه تضادی با آن ها نداشته باشد. برای این امر، بررسی فهرست نام‌ های محبوب و مورد قبول در منطقه محل مهد کودک، می تواند کمک کننده باشد.

 

·         تمرکز بر کودکان

در کنار وسایل خانه بازی کودک که مربوط به دنیای زیبای کودکان است، انتخاب اسم برای خانه بازی و مهد کودک نیز باید ارتباطی خاص با دنیای کودکان داشته باشد. یعنی اسمی باشد که به یادگیری، بازی و رشد کودکان مرتبط بوده و احساس امنیت و راحتی را در آن‌ ها ایجاد کند.

موگه پارک یکی از بزرگترین تولید کننده گان تجهیزات خانه بازی، تجهیزات شهر بازی،تجهیزات شهر بازی سرپوشیده، تجهیزات پارکی از جمله تاب و سرسره پارکی نیمکت پارکی و وسایل ورزشی پارکی است برای راهنمایی و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید: لیست لوازم مهد کودک

·         بررسی نام‌ های مشابه

قبل از انتخاب نام برای مهد کودک، بهتر است نام ‌های مشابه را بررسی کنید تا از تکرار نام ‌ها در منطقه خود جلوگیری کنید. همچنین، باید از انتخاب نام‌ هایی که قبلا در محله یا شهر شما استفاده شده ‌اند، خودداری نمایید.

انتخاب اسم برای مهد کودک-موگه پارک

انتخاب اسم برای مهد کودک-موگه پارک

نام های متداول برای مهد کودک

به عنوان مثال، برخی از رایج ‌ترین اسامی برای مهد کودک به صورت

  • نی ‌نی لند
  • باغچه کودکان
  • غنچه های امید
  • خانه کودکان
  • پرواز کودکان
  • دنیای فرشتگان
  • آسمان کوچولو ها
  • مهد شادی
  • دنیای کوچولو ها

در زمان راه اندازی مهد کودک و انتخاب نام بهتر است به پاسخ این سوال که  تاسیس مهد کودک چقدر سرمایه می خواهد؟ نیز بپردازید و اطلاعات کافی در این خصوص را بدست آورید.

بیشتر بخوانید: آموزش مهد کودک در خانه برای مادران خانه دار 

چه نام هایی برای مهد کودک مناسب نیستند؟

همان طور که ضوابط طراحی معماری مهد کودک اهمیت دارد، نامگذاری مهد کودک نیز یک فرایند مهم است و باید نامی انتخاب شود که مناسب، قابل فهم و منطبق با اهداف و ارزش‌ های منطقه و کشور باشد. نا مناسب بودن نام ها، ممکن است به خاطر دلایل فرهنگی، سیاسی، دینی و غیره باشد که متعارض با مقتضیات جامعه محلی یا قوانین منطقه می باشد. برخی از نام ها نیز منجر به تبعیض، تحقیر یا توهین به کودکان یا افراد دیگر می شود و به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. نامی را انتخاب کنید که هیچ گونه تبعیض نژادی، جنسیتی یا دینی را ترویج نکند. بهتر است نامی انتخاب کنید که برای همه کودکان قابل قبول باشد و هیچ کدام از آن ها را از بقیه جدا نکند.

علاوه بر این استفاده از نام ‌هایی که به طور قانونی محدود شده ‌اند یا حقوق نشان‌ های تجاری دیگر را نقض می‌ کنند، نیز توصیه نمی شود. نام‌ هایی که ممکن است نا مناسب باشند، شامل موارد زیر باشد.

  • نام‌ هایی با مفهوم‌ های منفی
  • نام ‌هایی که به تضاد با ارزش ‌های محلی باشند
  • نام‌ هایی که براساس نژاد، جنسیت یا دین تبعیض ایجاد کنند
  • نام ‌هایی که به دلایل سیاسی یا تاریخی مورد تنفر جامعه قرار دارند

در نهایت، بهتر است زمانی که از مشاوره، مراجع محلی و اشخاص متخصص در زمینه مهد کودک، برای شرایط تاسیس مهد کودک سوال می کنید، برای اسم مناسب آن نیز مشورت کرده و در مورد نام مهد کودک خود، اطمینان حاصل کنید. آن ها می‌ توانند به شما راهنمایی بیشتری بدهند و بهترین نام را برای شرایط مخصوص شما پیشنهاد کنند.

انتخاب اسم برای مهد کودک-موگه پارک

انتخاب اسم برای مهد کودک-موگه پارک

روش های مختلف برای یافتن نام مهد کودک

می ‌توانید از روش‌ های مختلفی برای یافتن فهرستی از نام ‌های محبوب و قابل قبول در منطقه محل مهد کودک خود استفاده کنید. همچنین میتوانید از وام برای تاسیس مهد کودک  نیز استفاده کنید. در ادامه، به چند راهنمایی در این زمینه اشاره می کنیم:

  1. شما می توانید با مراجعه به مراکز مهد کودک و صحبت با مدیران و کارکنان آن ها، اطلاعات بیشتری درباره نام ‌های محبوب و پرطرفدار در منطقه محلی خود به دست آورید. آنها به عنوان افرادی با تجربه در حوزه مهد کودک، می ‌توانند نام‌ هایی را که در منطقه مورد توجه هستند به شما معرفی کنند.
  2. صحبت کردن با والدینی که فرزندانشان در مهد کودک حضور دارند یا داشته ‌اند و استفاده از تجربیات آن ها می تواند مفید باشد. همچنین، می ‌توانید از گروه‌ ها و انجمن‌ های والدین محلی استفاده کنید تا نظرات آن ها را در مورد نام‌ های مهد کودک جمع آوری کنید.
  3. انتخاب نام یکی از شرایط مجوز مهد کودک است و منابع آنلاین نیز می ‌توانند منبعی ارزشمند برای یافتن نام ‌های محبوب و قابل قبول در منطقه محلی شما باشند. شما می‌ توانید از وب سایت ‌های مرتبط با مراکز مهد کودک نیز استفاده نمایید. علاوه بر این رتبه‌ بندی‌ ها در بررسی ‌های آنلاین، می ‌توانند نام‌ های محبوب را نشان دهند.

بیشتر بخوانید: نوین ترین روش تدریس در مهد کودک های اروپا چیست؟ 

در پایان پیشنهاد می دهیم در صورتی که علاقمند به احداث شهر بازی هستید مقاله مراحل احداث شهر بازی و هزینه ساخت شهر بازی چقدر است؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.